تولید برج نوری در ایران بر چه اساسی انجام می شود ؟

تولید برج نوری در تهران و سایر شهرهای کشور با توجه به میزان لوکس و روشنایی مورد نظر در ارتفاع های مختلف از 9 متر تا 40 متر انجام می شود . برج های نوري از قطعات مختلف نظیر الکتروموتور ، گیربکس ، سیم بکسل ، کابل ، تابلو برق ، هد برج و سازه برج تشکیل شده است که نوع و مدل آنها بستگی به نوع برج ، ارتفاع و محل نصب آن دارد .

بر روی هد برج های نوري بر مبنای ارتفاع برج پرژکتورهای 250 ، 400 ، 600 و 1000 وات بخار سدیم یا پروژکتورهای 50 ، 100 ، 150 و 200 وات SMD از 4 تا 30 عدد قرار می گیرد .

در تولید بدنه برج نوری از ورق ST37 فولاد مبارکه اصفهان از ضخامت 15 میلیمتر تا 35 میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد و هرچه ارتفاع برج بیشتر شود این ورق ها با ضخامت های مختلف به صورت آنتنی ( OVERLAP ) داخل هم قرار گرفته و سازه برج آماده می شود .

جهت رنگ کردن سازه برج آنها را با پوشش گالوانیزه گرم با ضخامت 80 میکرون آبکاری می نمایند تا طول عمر خود سازه برج بالاتر رود و شرایط جوی باعث خوردگی و پوسیدگی سازه نشود  .

مراحل تولید برج نوری چیست ؟

تولید کننده های برج روشنایی معمولاً پروسه زیر را جهت تولید این محصول پرکاربرد در دستور کار قرار می دهند .

  1. آنالیز و تحلیل قطعات برج ( معمولاً به ارتفاع 6 برای هر قطعه ) از نظر دهانه بالا و پایین ( با در نظر گرفتن اورلپ جهت نصب ) و همچنین ضخامت ورق هر یک از قطعات به نسبت محل نصب آنها از پایین به بالا .
  2. برش و خم ورق برای ایجاد شکل چند وجهی در هر قطعه .
  3. جوشکاری خطی برای بستن درز ایجاد شده ( که معمولاً به وسیله جوش Co2 انجام می شود ) .
  4. ساخت بیس پلیت و جوشکاری لچکی ها
  5. ساخت دریچه جهت نصب الکترو موتور و گیر بکس
  6. ساخت هد مربوطه با ابعاد استاندارد و متناسب با تعداد پرژکتورهای تعیین شده
  7. گالوانیزه کردن قطعات

قیمت تولید برج نوری :

قیمت تولید برج روشنایی ، با توجه به توضیحات داده شده در بالا، برای دانستن بهترین قیمت به دور از حواشی و دلال بازیهای بازار با تیم تولیدی تام تال تماس بگیرید تا با بررسی شرایط ، مناسب ترین پیشنهاد قیمت ممکن به شما ارائه شود . در این صورت با صرف هزینه معقول ، بهترین متریال در تولید برج نوری مورد نیاز شما با توجه به مشخصات درخواستی شما مشتریان عزیز مهیا خواهد بود . در این زمینه خواندن مقاله قیمت برج نوری  برای شما مفید خواهد بود .

مشخصات فنی در تولید برج نوری :

  • تولید برجهای روشنایی شرکت مهندسی تام تال از ارتفاع 9 متر تا 30 متر و با توجه به ارتفاع برج به صورت 6 ، 8 ، 12 و 16 وجهی انجام می پذیرد .
  • بر طبق استانداردهای معتبر AISC , ENV1991 ,  BSS649 , ASTM , AASHTO و ANISI ساخته می شود .
  • کلیه قطعات فلزی بکار برده شده در تولید برج نوری از جنس آهن ST37 فولاد مبارکه اصفهان می باشد .
  • طراحی برج های نوری با استفاده از نرم افزار SAP2000 , E-TABS , D-POLE و … جهت محاسبه دقیق نیروهای خمشی ، برشی و پیچشی مجاور، نوسانات و سایر نکات فنی ، بر مبنای سرعت باد ، جنس خاک و مقاومت در برابر زلزله انجام می پذیرد .
  • برج های نوری تولیدی این شرکت مجهز به قفل سبد ( اینتر لاک ) می باشد تا در صورت احتمال پارگی سیم بکسل در طول زمان کاربری از برج از سقوط سبد جلوگیری کند .
  • تعداد پرژکتور برجهای نوری با توجه به ارتفاع و میزان لوکس مورد نظر کارفرما از 4  تا 24 عدد می باشد که بستگی به ارتفاع سازه برج و میزان روشنایی مورد نیاز شما دارد .
  • سایر ملحقات برج از قبیل الکتروموتور ، گیربکس ، تابلو برق ، کابل و … از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه می شود تا در راستای اصل مشتری مداری با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در خدمت شما مشتریان عزیز باشیم .