تولید نیمکت پارکی در ابعاد و اندازه‌های مختلف با در نظر گرفتن استانداردهای لازم در جنس های مختلف و متعددی باب میل شما صورت می‌گیرد تا شما با خرید و استفاده از آن ها در پارک ها و فضاهای سبز بتوانید حس نشاط و سرگرمی را در افراد مختلفی پدید آورید. در طراحی نیمکت پارکی علاوه بر زیبایی به مقاومت بالای آن ها نیز توجه می شود.

تولید نیمکت پارکی و حس نشاط و تفریح در پارک ها :

شما به محض آنکه تصمیم به رفتن به پارک ها می کنید؛ انتظار دارید که پارک مورد نظر شما از نظر امکانات و قابلیت هایی که در آن قرار دارد؛ بتواند نیاز شما را برطرف نموده تا در دل آن ها احساس آرامش و رفاه بیشتری کنید و در عین حال از گشت و گذار و نشست و برخاست در پارک های سطح شهر خود در کنار دوستان و عزیزان خود لذت و بهره لازم را ببرید. یکی از ابزارها و امکاناتی که معمولا در تمامی پارک های سطح شهر وجود دارد؛ نیمکت های پارکی هستند که در صورت تولید نیمکت پارکی استاندارد و اصولی می توان از وجود این نیمکت های استاندارد و در عین حال زیبا به خوبی در جای جای پارک ها و فضاهای سبز موجود در شهر و دیار خویش لذت ببرید. بنابراین در صورتی که می خواهید نکاتی را در خصوص تولید نیمکت پارکی بدانید و به این مسئله پی ببرید که نیمکت های پارکی را چگونه طراحی می کنند و به چه چیزهایی در حین ساخت آن بایستی توجه گردد؛ با ما تا پایان این برگ نوشته همراه باشید تا شما را در این راستا یاری نماییم.

تولید نیمکت پارکی در انواع مختلف :

اگر تاکنون به نیمکت های پارکی موجود در فضاهای سبز و پارک های مختلف در سطح شهر و دیار خویش توجه داشته باشید؛ قطع به یقین متوجه انواع و اقسام نیمکت های پارکی شده اید که آن ها را از چه جنس هایی می سازند. اما به طور کلی در این بخش می توان تولید نیمکت های چوبی را منوط به جنس و طراحی های خاص آن ها به موارد زیر تقسیم بندی نمود:

 

تولید نیمکت فضای باز  چوبی

تولید نیمکت پارکی چوبی شاید در بین سایر نیمکت های پارکی دیگر جزء متداول ترین نوع نیمکت هایی باشد که می توان آن ها را در پارک های مختلف به راحتی مشاهده نمود. نیمکت های چوبی علاوه بر این که حس و حال جنگل و زندگی د دل طبیعت را برای انسان ها تداعی می سازد؛ در طرح های منحصر به فرد و فوق العاده زیبایی تولید و ساخته می شوند که حس خوبی را در نهاد هر فردی به وجود می آورد. تولید نیمکت فلزی پارک به صورت چوبی را می توان با تنوع کاری بالایی روانه بازار نمود. بنابراین در صورتی که انتخاب شما از تولید صندلی پارکی، نوع چوبی آن است؛ دست شما برای خرید و استفاده از آن ها در پارک ها و فضاهای سبز به مراتب بازتر است و شما می توانید انواع نیمکت های پارکی را برای خود سفارش دهید.

تولید نیمکت فلزی پارک

نیمکت های فلزی نیز گونه دیگری از نیمکت ها به شمار می آیند که این نوع از نیمکت ها نیز از فراوانی و چگالی بالایی در پارک ها بهره مند می باشند. به این صورت که شما می توانید شاهد تعداد زیادی از انواع نیمکت های فلزی در پارک ها و فضاهای سبز باشید. در یک کارخانه تولید نیمکت پارکی می توان طرح های خاص و متنوعی از نیمکت های فلزی موجود در پارک ها و فضاهای سبز را تولید و طراحی نمود که حسص زیبایی و نشاط بیشتری به پارک های سطح شهر شما ببخشند. در صورتی که به زیبایی فضای سبز خود توجه دارید؛ می توانید از رنگ بندی خاص نیمکت های فلزی به خوبی بهره برده و هر رنگی را باب میل و سلیقه خود انتخاب کرده و سفارش تولید نیمکت  را در رنگ بندی خاص خود بدهید تا متفاوت تر به نظر آیید. نکته ای که ذکر آن در این بخش خالی از لطف نیست؛ این مسئله است که در تولید این نیمکت به صورت فلزی شما می توانید نیمکت فلزی معمولی یا فلزی سی ان سی را برای خود انتخاب کنید که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

تولید نیمکت چدنی

قطعا تا پیش از این نام چدن به گوش شما رسیده است. برخی از نیمکت های پارکی را با استفاده از چدن می سازند. همان طور که می دانید استفاده از این فلز به منظور دوام بیشتر می باشد. نیمکت های پارکی چدنی ضمن اینکه دوام و استحکام بسیار بالایی دارند؛ یکی از زیباترین و ب اصطلاح شکیل ترین نوع از نیمکت های پارکی به شمار می آیند که علاوه بر طراحی های منحصر به فرد و زیبایی که دارند؛ بسیار مستحکم هستند و در شرایط جوی مختلف نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهند.

علاوه بر تولید نیمکت پارکی به صورت چوبی، فلزی و چدنی که نکات مربوط به آن را مرور کردیم؛ نیمکت های پارکی را در جنس ها و طراحی های خاص دیگری هم به کار می برند که با توجه به استفاده محدود آن ها از ارائه توضیحات مربوط به آن ها سر باز زده و فقط نام هر یک از آن ها را ارائه می سازیم. از دیگر نیمکت های پارکی می توان به تولید نیمکت های سنگی، بتنی، سیمانی و… اشاره کرد که هر یک از آن ها ویژگی های خاص مربوط به خود را دارند.

نکاتی پیرامون تولید نیمکت پارکی

در تولید نیمکت پارکی به چند مسئله علاوه بر جنس آن ها توجه و اهتمام ورزیده می شود. از جمله نکاتی که در این زمینه می بایست در کارخانه تولیدی تولید نیمکت پارکی مورد رعایت قرار بگیرد؛ می توان به موارد زیر توجه داشت:

  • مدل تکیه گاه نیمکت به گونه ای باشد که حس راحتی را در فرد به وجود آورد تا احساس خستگی در فرد به وجود نیاید.
  • اندازه قرار دادن پای افراد به گونه ای باشد که بتوانند به راحتی پای خود را روی زمین بگذارند. به گونه ای که نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند؛ بلکه به شیوه استانداردی ساخته و طراحی شود.
  • شکل و شمایل نیمکت مورد نظر به گونه ای باشد که کاملا با شرایط حاکم بر فضای سبز یا نیمکت تطابق داشته باشد و در یک راستا واقع شده باشند.
  • جایی برای قرار گرفتن دست روی نیمکت ها وجود داشته باشد تا به راحتی بتوان دست خود را روی آن ها گذاشت.
  • از نظر مقاومت و دوام به گونه ای باشد که در شرایط بارانی و برفی یا تابش مستقیم نور آفتاب هیچ گونه آسیب و صدمه ای به نیمکت های پارکی وارد نگردد.

به طور کلی در تولید نیمکت پارکی در نظر گرفتن تمامی این موارد حائز اهمیت می باشد.