پايه پرچم مرتفع چند وجهی گالوانیزه گرم :

پايه پرچم مرتفع یا دکل پرچم ( یا در ابعاد خیلی بزرگ برج پرچم ) به میله پرچم های عظیم الجثه ای گفته می شود که عموما با پرچم سه رنگ محبوب کشور عزیزمان ایران در سطح شهرها به اهتزاز در آمده ، علاوه بر ایجاد جلوه های بصری شهری از تمام جهات سطح شهر قابل رویت خواهد بود .

پایه پرچم مرتفع نسبت به پایه پرچم لوله ای بلندتر و در ارتفاع 18 الی 70 متر به صورت چند وجهی فولاد ST37 و با پوشش گالوانیزه گرم تولید می شود . به جهت بالا و پایین کردن پرچم در سازه پایه پرچم مرتفع از گیر بکس برقی و سیم بکسل مغز فولادی استفاده می گردد .

محاسبات فنی پایه پرچم مرتفع بر اساس سرعت باد 120 کیلومتر بوده که دارا بودن سیستم ضد پیچش (Anti Twist)  سبب می شود که پرچم به دور پایه نپیچد و با چرخش 360 درجه همواره و در هر شرایطی کاملا برافراشته باقی بماند .

نوع مونتاژ و نصب این محصول به صورت اورلپ بوده و ضخامت ورق ها بر اساس ارتفاع و محل نصب سازه محاسبه می گردد .

پايه پرچم مرتفع تام تال به طور دقیق  در اندازه ها و ارتفاع هاي مختلف توليد و عرضه مي شوند نظير : ( 9 ، 12 ، 15 ، 18 ، 21 ، 25 ، 30 ، 40 ، 50 ، 60 ، 70 و 80 متري ) برای پایه پرچم های ارتفاع های زیر 18 متر می توان از گیر بکس دستی استفاده کرد که می تواند در قیمت تمام شده محصول صرفه جویی خواهد شد .

فونداسیون پایه پرچم مرتفع به دو صورت فونداسیون آماده یا ریختگی در محل قابل اجراست . فونداسیون آماده تا ارتفاع پایه پرچم 30 متری قابل استفاده است و برای متاژهای بالاتر باید در محل فونداسیون اختصاصی ریخته شود .

مشخصات كلي پایه پرچم  بسیار بلند :

1- ضخامت ورق ها حداقل 2 و حداكثر 10 ميليمتر

2- مجهز به الكتروموتور و گيربكس

3- داراي ميله برق گير و چراغ آلارم چشمك زن

4- بدنه چند وجهي با پوشش گالوانيزه

5- اتصال قطعات پايه به صورت overlap

6- استفاده از كلاهك باران گير در قسمت بالايي پايه

7- عدم محدوديت در چرخش پرچم ( به صورت 360 درجه )

( اين قابليت از پيچيده شدن پرچم به دور پايه جلوگيري كرده و آن را به صورت مستمر را

در جهت حركت باد نگه مي دارد )

8- استفاده از سيم بكسل مغز فولادي گالوانيزه