معرفی میز پینگ پنگ فضای باز :

میز پینگ پنگ فضای باز یا میز پینگ پنگ پارکی یکی از تجهیزات ورزشی و تفریحی است که دارای مزایای ویژه ای از نظر ایمنی ، جسمی و روحی می باشد .

ورزش تنیس روی میز ، یک ورزش مفرح و ایمن است . به این دلیل که فاقد درگیری بدنی و حرکات سنگین و خطرناک است و هیچ گونه صدمه و آسیب دیدگی برای افراد به وجود نمی آورد . لذا می تواند در هر سنی و هر جنسیتی مورد استفاده قرار بگیرد .

مزایای بازی پینگ پنگ یا تنیس روی میز :

بازی پینگ پنگ که با عنوان بازی تنیس روی میز هم نام برده می شود ، می تواند موجب افزایش دقت و تمرکز افراد شود که این امر از بروز آلزایمر در سنین بالا جلوگیری خواهد کرد .

تحرک بالا ، درگیر شدن ماهیچه های متعدد در حرکات ، حرکت های جهشی و کششی  سبب به جریان در آمدن خون و تقویت تمام عضلات بدن ، علی الخصوص عضلات تحتانی ، کمر و زانو  می باشد . این امر سبب می شود که افراد دچار بیماری هایی نظیر کمر درد و زانو درد نشوند و با آب کردن چربی های دور شکم و چربیهای اضافی سایر نقاط بدن ، ضمن تنظیم چربی خون ، وزن خود را نیز کاهش دهند .

از دیگر مزایای وزن تنیس روی میز می توان به تقویت بینایی چشم به دلیل رهگیری و تمرکز روی مسیر توپ و همچنین جلوگیری از بروز سرطان پستان در بانوان نام برد .

میز پینگ پنگ فضای باز یکی از محصولات ویژه شرکت مهندسی تام تال است که در دسته محصولات تفریحی و ورزشی پارکی این شرکت طراحی و تولید می گردد .

تولید این محصول نیازمند تجربه ، تخصص و دانش فنی است تا دوام و کیفیت محصول نهایی در شرایط  قرارگیری در معرض شرایط آب و هوایی مختلف طبیعی نظیر سرما ، گرما ، باد ، باران ، تابش اشعه UV نور خورشید و …  حفظ شود . لذا با دقت نظر مضاعف در تولید و متریال مورد استفاده تولید می شود  .

مشخصات فنی میز پینگ پنگ پارکی :

  • جنس صفحه از فلکسی گلاس یا شیشه تمپر شده (Tempered ) شده با مقاومت بالا در برابر ضربه مطابق استاندارد هیات تنیس روی میز از نظر ابعاد در رفلکس توپ می باشد .
  • رنگ پایه ها به طریقه الکتروستاتیک کار شده که ماندگاری طولانی به همراه دارد و با ضربه رنگ آن از بین نمی رود .
  • میزهای مذکور آسان و سریع نصب می گردند .
  • میز پینگ پنگ در برابر کاهش و افزایش دمای هوا بسیار مقاوم هستند ( بین -30 تا +70 درجه سانتیگراد ) .
  • صفحه بازی در مقایسه با نوع سیمانی به رنگ سبز است که حرکت توپ مشخصاً مشاهده می شود همچنین دارای استحکام بالا است و ضد خوردگی باشد .
  • مهمترین پارامترهای تکنیکی میزها طبق استاندارد ( 2005 – 1.7  1985  GB / T ) تعریف شده است .
  • صفحه زیر میز از جنس پروفیل آهن می باشد که مشخصات مکانیکی برجسته ای داشته و کاملاً تعادل را برقرار می کند .
  • صفحه روی میزها مطابق با استاندارد ( 1999 – 1317841  G ) .
  • وزن میزها حدود 230 کیلوگرم می باشد که روی زمین مورد نظر رول بلت ( rolbolt ) میشود .
  • میزهای فوق با کد 0301 QSXX دارای ابعاد صفحه 760 * 1525 * 2740 میلی متر و ابعاد لوله ای اصلی  2 * 30 * 70 میلی متر می باشد .
  • میزها کاملاً ضد خش و ضد ضربه می باشد .
  • رفلکس توپ و بازی بر روی صفحه مورد تایید کارشناس محترم هیئت تنیس روی میز استان تهران می باشد که به پیوست تصاویر تقدیم میگردد .

این محصول بسیار عالی در کنار فوتبال دستی فضای باز می تواند موجبات تفریح و ورزش بسیاری از افراد را در هر تیپ و رده سنی فراهم آورد . از این محصول می توان در هر مکان عمومی فضای باز نظیر پارکها ، بوستانها ، فضاهای سبز شهری ، مدارس ، دانشگاه ها ،  زندانها و … استفاده کرد .