پایه پرچم  لوله ای در ارتفاعات مختلف :

پایه پرچم لوله ای یا پایه پرچم خیابانی یا میله پرچم یکی از مهمترین و زیباترین المان های زیباسازی شهری است  كه در محوطه های باز نظیر روي پلها ، اطراف ميدان ها ، نمایشگاه ها ، مدارس ، اماکن نظامی ، خیابان ها ، بزرگراه ها و …  نصب می گردند .

پایه پرچم لوله ای  عموما در ارتفاع های 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 , 11 و 12 متري به صورت لوله ای تولید می شود ولی در صورت تمایل مشتری به صورت  چند وجهی نیز تولید می شوند . برای پوشش سطح پایه ها  معمولا از رنگ اپوکسی استفاده می گردد ولی  امکان تولید این محصول با پوشش گالوانیزه گرم نیز وجود دارد که موجب زیبایی و دوام فوق العاده آن می گردد .

جهت نصب و اجرای پایه پرچم لوله ای می توان از فونداسیون آماده یا فونداسیون ریختگی در محل بر اساس شابلون ارائه شده از طرف شرکت استفاده کرد .

برای بالا و پایین یا تعویض پرچم از سیم بکسل تعبیه شده روی پایه استفاده می گردد ، قطر لوله های استفاده شده در این محصول بین 2 اینچ تا 6 اینچ بسته به ارتفاع پایه ، محل جغرافیایی نصب و میزان وزش باد آن منطقه متغیر می باشد .

پایه پرچم ها اصولا در سه لول پایه پرچم لوله ای ، پایه پرچم مرتفع و برج پرچم تولید می شوند که بسته به ارتفاع و شرایط جغرافیایی خاص هر پروژه دارای طراحی متفاوت از نظر متریال به کار رفته ، تعداد قطعات ، نوع و ابعاد فونداسیون می باشند .

مشخصات كلي پایه پرچم لوله ای :

1- استفاده از لوله هاي فلزي با ضخامت مناسب

2- ساخت و توليد پايه پرچم ها به صورت دو ، سه يا چهار تكه

3- جوشكاري CO2

4- بتونه كاري پيش از رنگ

5- استفاده از رنگ اپوكسي

6- تحويل پايه پرچم ها همراه با قرقره ، سيم نتاب ، بلت و مهره