قیمت چراغ پارکی با توجه به کارکرد عالی :

قیمت چراغ پارکی با توجه به کارکرد عالی و بی نظیری که چراغ های پارکی از خود به نمایش می گذارند؛ طبیعتاً چندان نبایستی در رأس امر قرار گیرد. به این صورت که شما با خرید چراغ پارکی برای تأمین روشنایی محیط اطراف در پارک های سطح شهر خویش هزینه می کنید و می خواهید بدین وسیله به زیباسازی محیط اطراف نیز کمک شایان توجهی کنید. به همین منظور ، قیمت چراغ پارکی در قیاس با عملکرد و کارکرد آن ها چندان مطرح نیست. ولی در عین حال ، قیمت می تواند بر حسب عوامل مختلفی دچار تغییر و تحولاتی شود تا همه مسئولینی که می خواهند با تأمین روشنایی پارک های سطح شهر و دیار خویش مسئله امنیتی و آسایش مردم آن منطقه را تأمین کنند؛ بتوانند با خرید چراغ های پارکی به این مسئله مهم دامن بزنند. بنابراین به طور کلی اگر می خواهید عوامل دخیل در قیمت گذاری و تولید چراغ پارکی را بدانید؛ در ادامه توضیحاتی در این خصوص داده می شود.

پارک ها و مسئله روشنایی آن ها

پارک ها فضایی به منظور تفریح و خوش گذرانی در طول شبانه روز می باشند. به همین علت می بایست حتی در شب های تاریک هم روشنایی آن ها بر تمام محیط ساطع گردد. به همین منظور از چراغ پارکی در هنگام غروب و شب های تاریک می توان استفاده به عمل آورد تا با استفاده از وجود آن ها بتوان به تاریکی محیط غلبه کرد و فضای حاکم بر پارک ها را غرق در روشنایی ساخت. به چراغ هایی که با پایه های مخصوص در سراسر بخش های پارک ها نصب می کنند؛ چراغ پارکی اطلاق می گردد . این چراغ ها عموماً در ارتفاعات 3 متری تولید می شوند. نوع کوتاه آنها که بین 80 سانتیمتر تا 100 سانتیمتر تولید می شود پایه چراغ چمنی گفته می شود . این نوع از چراغ ها علاوه بر اینکه روشنایی محیط را برای شما مقدور می سازند؛ در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند که به زیباسازی محیط اطراف پارک ها نیز کمک شایان توجهی کرده باشند. در صورتی که قصد خرید چراغ پارکی را دارید و در عین حال نمی دانید که قیمت چراغ پارکی چند است و چه عواملی می تواند روی قیمت گذاری چراغ های پارکی تأثیرگذار باشند؟ با ما تا پایان همراه باشید تا به بحث در مورد عوامل تعیین کننده چراغ پارکی روی آوریم.

عوامل دخیل در قیمت چراغ پارکی :

در قیمت چراغ پارکی همان طور که پیشتر نیز یادآور گشتیم؛ عوامل مختلفی دخیل هستند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

مدل های مختلف و متنوع چراغ های پارکی :

ایده پردازی در هر زمینه ای خود موجب پیاده سازی طرح های بکر و دست نخورده ای می شود که سبب شگفتی و اعجاب دیگران می شود. در زمینه تولید چراغ پارکی نیز وضع به همین منوال است. به این صورت که مدل های مختلف و بسیار متنوعی به لطف ایده پردازی در این زمینه در بازار طراحی و ساخته شده است که قیمت چراغ پارکی مدل های مختلف با یکدیگر بر حسب همین ایده پردازی ها دستخوش تغییراتی شده است.

جنس چراغ پارکی :

همان طور که می دانید شرکت های مختلف تولید کننده چراغ های پارکی مانند شرکت مهندسی تام تال  آن ها را در جنس های مختلفی تولید و طراحی می سازند. همین جنس های مختلف خود سبب تغییر قیمت چراغ پارکی در قیاس با سایر جنس های دیگر شده است. به این صورت که قیمت چراغ  آلومینیومی با قیمت چراغ چدنی متفاوت می باشد.

ابعاد و اندازه ها :

چراغ های پارکی را شما می توانید در ابعاد و اندازه های مختلفی سفارش دهید. به این صورت که ارتفاع هر یک از آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. بنابراین نباید چنین تصور شود که قیمت چراغ پارکی نیم متری با چراغ پارکی چهار متری یکی باشد. هر یک از این ارتفاع ها و ابعاد مختلف چراغ های پارکی، قیمت خاص مربوط به خود را دارند.

متریال های مختلف :

اولین تولید هر کالایی معمولا جزء ساده ترین آن ها می باشد و سپس بر حسب همین مدل های ساده روز به روز متریال های مختلفی را روی آن ها قرار می دهند که با وضع کردن هر آپشن و متریال جدیدی روی آن ها قیمت چراغ پارکی به روزتر نسبت به مدل ساده و ابتدایی آن طبیعتا متفاوت می باشد.

استفاده از چراغ های مختلف :

در چراغ پارکی ممکن است چراغ های مختلفی را کارگزاری کنند که هر یک از چراغ های به کار گرفته شده در آن ها خود دلیلی دیگر بر تعیین قیمت چراغ  محسوب می شود. چرا که قیمت چراغ های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند.

ساختار چراغ پارکی :

قیمت چراغ پارکی بر حسب نوع ساختار آن ها نیز متفاوت می باشد. به این صورت که ممکن است در حین ساخت چراغ های پارکی به صورت های مختلفی فرآیند برشکاری و خمکاری را روی لوله ها صورت داد که هر یک از این فرآیند های مختلف درجه سختی متفاوتی دارند و زمان زیادی را برای فرد تولید کننده می گیرند. لذا همین مورد نیز در ساختار این گونه از چراغ های نصب شده در پارک ها روی قیمت آنها تأثیر مستقیم خود را می گذارند.

خرید چراغ پارکی :

در صورتی که قصد خرید چراغ پارکی را دارید؛ بایستی در نظر داشته باشید که قیمت چراغ پارکی می تواند بسته به عوامل مختلفی با تغییراتی همراه باشد که شما به هنگام خرید چراغ پارکی قطعا با این موارد رو به رو خواهید شد. پس بهتر است پیش از اینکه تصمیم به خرید چراغ پارکی بگیرید؛ کلیه موارد و عوامل تأثیرگذار روی قیمت چراغ را در نظر بگیرید و بودجه لازم را برای آن کنار بگذارید تا مشکلی در روند خرید شما صورت نگیرد. به طور کلی در نظر داشته باشید که قیمت چراغ پارکی مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست اما در عین حال ممکن است بر حسب متریال هایی که روی آن ها قرار داده می شود؛ قیمت اندکی فراتر رود. اما باز هم با توجه به ویژگی دو سویه تأمین روشنایی و زیباسازی شهرها می توان اذعان داشت که قیمت این چراغ کاملا مقرون به صرفه است و شما می توانید بسته به تعداد مورد نیاز خود آن ها را سفارش دهید.