پایه چراغ چمنی چیست ؟ 

پایه چراغ چمنی از خانواده پایه چراغ پارکی هستند که به دلیل کاربرد خاصی که دارند دارای ارتفاع کمی می باشند و معمولاً جهت روشنایی و تزئین پیاده رو ها ، باغچه ها ، محوطه های فضای سبز کوچک ، میادین ، باغ ها و ویلاها استفاده می شود .

طراحی این گونه پایه ها بسته به منطقه جغرافیایی و سلیقه افراد می تواند دارای تنوع زیاد می باشد (شرکت مهندسی تام تال آمادگی تولید پایه چراغ چمنی با طرح های اختصاصی متقاضیان محترم را دارد ) .

مشخصات پایه چراغ کوتاه باغی :

عموماً این پایه ها در ارتفاع بین 80 الی 120 سانتیمتر و با پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای تولید می شود تا بالاترین مقاومت را در برابر عوامل طبیعی محیطی مثل باران ، باد ، گرد و خاک ، نور خورشید ، گرما و سرما ، زنگ زدگی  و… داشته باشند .

( در صورت تمایل می توانید رنگ دلخواه خود را از قسمت رال رنگ انتخاب فرمایید )

در طراحی پایه چراغ چمنی می شود از ورق های فولادی پانچی و معمولی ، برشکاری CNC ، پایه های لوله ای ، حباب های پلی کربنات ، آلومینیوم کششی و قطعات آلومینیوم ریختگی استفاده کرد .

در تولید این محصول انتظار نورپردازی با حجم بالای نور را نخواهیم داشت لذا این پایه ها بیشتر جنبه تزئینی و زیباسازی خواهد داشت .

از نظر مقاومت دارای استاندارد IP65 بوده که از نفوذ گرد وخاک ، آب و حشرات به داخل چراغ جلوگیری خواهد کرد . به جهت تمیزی بیشتر کار از جوشکاری CO2 برای تولید این محصول استفاده می گردد .

قیمت پایه چراغ باغچه ای : 

از موارد تاثیر گذار در پایه چراغ چمنی می توان به ارتفاع پایه ، نوع پایه ( لوله ای ساده ، لوله ای طرح دار ) ، ضخامت ورق یا لوله به کار رفته ، طرح کار ، تعداد سفارش ، تعداد رنگ ، نوع برشکاری ( ساده یا CNC ) ، نوع ملحقات و ..و نام برد .