نرم افزار اندرویدی شرکت مهندسی تام تال

نرم افزار اندرویدی شرکت مهندسی تام تال چه کمکی به ما خواهد کرد ؟ با توجه به پیشرفت شبکه های اجتماعی و حضور بالای هموطنان عزیز در این شبکه ها و همچنین مشکلات عدیده کاتالوگ های چاپی اعم از عمر محدود ، هزینه های بالای ناشی از خرید کاغذ و چاپ ، هزینه های ارسال و پست کاتالوگ و … بر آن شدیم تا همگام با علم روز تبلیغات ، از کاتالوگ موبایل ( نرم افزار اندرویدی تبلیغاتی ) استفاده کنیم تا هر چه بیشتر ، آسانتر و سریعتر بتوانیم در کنار شما عزیزان بوده و خدمت رسانی کنیم .

مزایای نرم افزار شرکت تام تال :

این نرم فزار با حجم پایینی که دارد فضای خیلی کمی را در گوشی شما اشغال می کند و در عین حال تمامی محصولات به صورت دسته بندی شده در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد .

قابلیت جستجو ، تنظیمات دلخواه ، اضافه کردن علاقه مندی ها ، ارسال ایمیل مستقیم ، بازدید از وب سایت ، حالت تماس مستقیم ، به روز رسانی و … از منوهای محبوب این نرم افزار است . اما ویژگی خاص و جالب دیگر آگاهی از اخبار به روز صنعت مبلمان شهری است که در قسمت ( اخبار مبلمان شهری ) می توانید مشاهده کنید .

در قسمت محصولات ، تمام موارد تولیدی شرکت تام تال به تفکیک موجود است که با کلیک کردن روی آیکون مورد نظر وارد محصول مورد نظر خود شده و مدلهای مختلف آن را مشاهد می کنید . در بالای هر محصول یک آیکون اشتراک گذاری وجود دارد که این امکان را به شما می دهد تا محصول مورد نظر را در شبکه های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید یا برای فردی دلخواه بفرستید .

دانلود نرم افزار