ست ورزشی معلولین پارکی  :

ست ورزشی معلولین یا دستگاه های بدنسازی پارکی معلولین یکی از مهم ترین ابزارهای بستر سازی و مناسب سازی شرایط جهت تامین نیازهای حرکتی و ورزشی معلولین و جانبازان معزز در سطح فضای شهری است .

با توجه به اینکه معلولین جسمی به عنوان بخشی از جامعه دارای حقوق اجتماعی برابر با دیگر اقشار جامعه هستند ، باید در جهت رفع مشکلات آنان برنامه ریزی و اقدامات جدی صورت گیرد . لذا ، شرکت مهندسی تام تال با طراحی و تولید ست ورزشی معلولین که دارای 12 تکه ( دستگاه ) مجزا است ، امیدوار است که در روند آماده سازی فضاهای عمومی جهت حضور و ورزش این قشر معزز ، به راحتی و بدون هیچگونه هزینه ای گام موثری برداشته باشد .

استفاده از ست ورزشی معلولین هم به مانند ست ورزشی پارکی در فضاهای باز عمومی می تواند عامل محرک موثری باشد تا افراد معلول را به سطح جامعه کشانده و آنان را در ورزش ، تحرک و انجام فعالیتهای بدنی مستقل می سازد . کما اینکه ما امروزه شاهد قهرمانی های زیادی در مسابقات کشوری و جهانی از معلولین عزیز هستیم .

تولید وسایل ورزشی معلولان :

هدف از تولید این محصولات ، ایجاد تحرک برای معلولین است که سبب شود تا حد امکان سلامتی آنها برگشته و با انجام ورزش و فعالیت بدنی مستمر ، به مرور زمان به توانمندیهای آنان افزوده شود . از نظر روانی و حفظ روحیه هم حضور در جامعه ، فضاهای باز شهری و اماکن ورزشی سبب کاهش استرس شده و از منزوی شدن این عزیزان جلوگیری می شود .

مزایای ست ورزشی مخصوص افراد معلول   :

  • پیشگیری از زمینگیر شدن و پیشرفت معلولیت
  • پیشگردی از افسردگی معلولین
  • پیشگیری از پیری زود رس و افزایش نشاط در آنها
  • افزایش سن  امید به زندگی
  • شکل گیری ارتباطات سالم و سازنده و دوستانه با هم سن و سالان
  • بالا رفتن اعتماد به نفس و بالا رفتن روابط اجتماعی

جهت انتخاب رنگ مورد نظرتان لطفا کد رنگ را از صفحه رال رنگ انتخاب فرمایید .