ایستگاه اتوبوس شهری فضای باز :

ایستگاه اتوبوس شهری یکی از المانهای مهم و تاثیر گذار مبلمان شهری در پروژه های ترافیکی و زیبایی چهره شهر است که در بهبود وضعیت ترافیکی و آلودگی هوای شهرهای بزرگ سهم بسزایی دارد که متاسفانه تا به حال توجه اساسی ، جدی و مقبول به این آیتم صورت نگرفته است .

با توجه به روند روز افزون تولید خودرو و افزایش حجم ترافیک به جهت استفاده از خودروهای تک سرنشین ، تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی امری الزامی و اجتناب ناپذیر است و فرهنگ سازی در این زمینه امری است که در دستور کار مدیران شهری قرار گرفته است ، اما پرداختن به این مهم مستلزم فراهم کردن امکانات و شرایطی است که در این زمینه حیاتی است .

با توجه به حجم انبوه نفراتی که روزانه از اتوبوس برای مسافرت های درون شهری استفاده می کنند ، احداث ایستگاه های اتوبوس شهری با کیفیت بالا از نظر کیفی و کمی در فواصل مشخص بین شهری در کنار طراحی های به روز و مدرن و همچنین امکانات رفاهی مطلوب ، می تواند کمک شایانی به ناوگان حمل و نقل عمومی کرده و میزان استفاده شهروندان از اتوبوس را افزایش دهد .

مشکلات ایستگاه اتوبوس شهری  :

اگر بخواهیم از مشکلاتی که شهروندان در این ایستگاه ها  با آن مواجه هستند نام ببریم می توان به کمبود جا برای نشستن ، تاخیر زیاد اتوبوسهای شهری ، نظافت ایستگاه ها  ، عدم روشنایی مطلوب ایستگاه ها در شب و دور بودن ایستگاه ها از هم نام برد .

تام تال تولید کننده ایستگاه اتوبوس شهری :

شرکت مهندسی تام تال در راستای خدمت رسانی به هموطنان محترم و در مسیر خودکفایی کشور عزیزمان با در نظر گرفتن کیفیت بالای اجناس به کار برده شده در بدنه ، اسکلت ، سقف و نشیمن ایستگاه های اتوبوس شهری اقدام به طراحی و تولید مدلهای زیبا و مدرن از این ایستگاه ها کرده است که این روند رو به رشد با در نظر گرفتن استانداردهای جهانی در این زمینه ادامه خواهد داشت .