پایه فنس باغی چیست و چه انواعی دارد ؟

پایه فنس باغی یکی از محصولاتی است که جهت نگهداری انواع فنس باغی یا توری حصاری به کار می رود . باغات یا زمین های کشاورزی به علت اینکه حیواناتی مانند گاو و گوسفند به داخل آنها وارد می شوند و به محصولات درختان آسیب جدی وارد می کنند نیاز به محصور شدن یا حصار کشی دارند .

در این زمینه از حصارهای مختلفی مانند توری حصاری ، توری گابیون ، توری پرسی ، توری مش و … استفاده می شود که در این میان توری حصاری یا فنس باغی یکی از بهترین این موارد است . چون هنگام نصب خیلی محکم و صاف می ایستد ولی توری گابیون در موارد حصارکشی معمولاً مقداری شکم می دهد و خیلی ظاهر خوبی ندارد . البته توری گابیون بیشتر برای کارهای سد بندی و ایمن کردن کناره های رودخانه ها به کار می رود . این توری مفتولی معمولاً از مفتول 3 سانتیمتر گالوانیزه گرم با چشمه های شش ضلعی لانه زنبوری بافته می شود و به صورت باکس های مکعبی شکل که از سنگ پر می شود مورد استفاده قرار می گیرد .

اما توری حصاری یک توری مفتولی بسیار پرکاربرد و مخصوص برای همین امر است ، این محصول دارای چشمه های لوزی شکل است و از مفتولهای 2 میلیمتر الی 4 میلیمتر با چشمه های 4 سانتیمتر الی 7.5 سانتیمتر بافته می شود هر چه مقدار مفتول آن کلفت تر و چشمه آن کوچکتر باشد وزن آن بر واحد متر مربع افزایش یافته و قیمت آن بالاتر می رود . لذا برای باغداران عزیز و کسانی که قصد حصار کشی باغی را دارند نیازی به این مشخصات نیست و آنها به راحتی می توانند از توری های با مفتول 2.20 گالوانیزه گرم و چشمه 7 یا 7.5 سانتیمتر استفاده کنند تا قیمت آن مناسب در آید .

تولید پایه فنس جهت حصار کشی :

جهت نصب هر کدام از توری های عرض شده علی الخصوص توری حصاری ما نیاز داریم که ستون هایی را در خاک بکاریم تا در فواصل معین توری فنس مورد نظر به آنها بسته و فیکس شود . پایه فنس باغی را با مواد اولیه مختلفی همچون نبشی آهنی ، لوله و پروفیل تولید می کنند که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارد و برای مناطق مختلف کشور مورد استفاده قرار می گیرد . اما پایه های موجود در بازار عموماً بی کیفیت یا با کیفیت خیلی پایینی هستند و عموماً با یک رنگ سطحی که به صورت دستی زده می شود به فروش می روند . ولی ما در شرکت مهندسی تام تال سعی کردیم پایه های با کیفیت خیلی بالا با مشخصات فنی خوب تولید کنیم تا طول عمر و دوام آنها چندین برابر باشد .

پایه های فنس تولید شده در تام تال می تواند به صورت لوله ای یا پروفیل باشد و پوشش آنها هم می تواند از گالوانیزه گرم یا از رنگ کوره ای پودری تولید شود . پوشش گالوانیزه گرم روی پایه ها عمر آنها را علی الخصوص در استانهای مرطوب و با آب و هوای شرجی تا چندین برابر افزایش می دهد و از زنگ زدگی و پوسیدگی آنها جلو گیری می کند .

لذا در صورتیکه به دنبال یک پایه فنس با کیفیت عالی و اختصاصی هستید با همکاران ما در تام تال تماس بگیرید تا مشاوره کامل را در این زمینه دریافت کنید .